Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з політикою конфіденційності та погоджуєтеся з використанням файлів cookie.

Прийняти X

Evident Media відкриває продажі ТВ-реклами у матчах Євро-2021

05.04.2021

Блог > Новини

Сейлз-хаус Evident Media оголошує старт продажів прямої ТВ-реклами у матчах Чемпіонату Європи з футболу 2021. Цьогорічний Чемпіонат – це 51 матч, які пройдуть з 11 червня по 11 липня у 12 європейських містах. Телеканал «Україна» традиційно транслюватиме найцікавіші з поєдинків, зокрема, всі матчі за участю національної Збірної та фінальну частину змагань.

Трансляції чемпіонатів з футболу незмінно викликають інтерес глядачів, що спричинює стійке зростання показників дивлення телеканалу. Так, у 2016 році трансляції на каналі «Україна» переглянуло понад 22 млн українців – більше половини населення країни. 67% глядачів – чоловіки, яких зазвичай важче залучити до телеекранів. А цьогоріч телевізійних вболівальників ще побільшає, адже і очікування футбольного свята триває на рік довше, ніж зазвичай, і можливості альтернативних розваг обмежені. Тому для рекламодавців Євро – не просто відмінний інфопривід для привернення уваги до свого бренду, але й вдала можливість звернутись зі своїм рекламним меседжем до максимально широкої аудиторії споживачів.

Evident Media пропонує гарантоване спотне розміщення у рекламних блоках, що супроводжують матч, за однаковою ціною за окремий вихід для всіх клієнтів. Тобто рекламодавці, які протягом року виходять в ефір інших телеканалів, можуть розміститись в матчах Євро-2021 на тих самих умовах, що й клієнти Evident Media. Інші сейлз-хауси не будуть проти такого розміщення, якщо бюджети їх клієнтів в цілому не будуть скорочені.

В усіх матчах чотири стандартних рекламних блоки – до та після кожного тайму. Окрім того, для розміщення буде доступна так звана «Золота хвилина» – це преміальні 60 секунд в тілі трансляції матчу, у проміжку між виконанням національних гімнів та свистком до початку першого тайму.

Рекламодавці можуть сформувати власний медіаплан розміщення в окремих блоках певних матчів на свій вибір або обрати один із стандартних пакетів розміщення, які пропонує сейлз-хаус. Пакети сформовані для різних типів рекламодавців, таргетовані під їх потреби та можливості. Вони й вигідніші: вартість пакетного розміщення нижча, ніж аналогічне точкове розміщення.

Тим, хто хоче вийти у «Золоту хвилину» або розміститись в блоках якнайближче до тіла трансляції матчу, варто поквапитись з рішенням, аби зайняти преміальні позиції. А ранні пташки – ті, хто підтвердить умови угоди до 30 квітня 2021 року, –  отримають додаткову приємну знижку -6%.

– Євро-2021 – особлива подія та один з найбільш привабливих періодів для рекламодавців. Де й коли б вони не розміщувались протягом року, це чудова можливість додатково заявити або нагадати про себе. Вихід під час Чемпіонату не потребує додаткової реклами: місце в рекламних блоках завжди розлітається, як гарячі пиріжки. Особливо це стосується найбільш обмеженого ресурсу – «Золотої хвилини» та преміум-позицій. Питання щодо розміщення під час Євро-2021 від потенційних клієнтів ми отримували ще наприкінці минулого року і нарешті маємо на них конкретні відповіді. Кілька рекламодавців, для яких вихід під час Чемпіонату підсилить рекламну кампанію на інших телеканалах, уже ведуть з нами активні переговори. То ж радимо не зволікати з рішеннями та стати частиною головної футбольної події року. До того ж, ми пропонуємо додаткову знижку для тих, хто це зробить до травневих свят, коментує Антон Зінченко, директор Evident Media.

 

X
Memory: 7.23MB | MySQL:44 | 1,159sec